Skip to main content

High Point Их Сургууль

Type of Project: Educational
Байршил: High Point, North Carolina, United States
Region: North America

Үйлчилгээ: Барилгын Симуляци

Төслийн тухай

High Point Их Сургууль нь Америкийн Хойд Каролинагийн Хай Пойнт дахь хувийн либерал урлагийн их сургууль юм. Энэ нь тогтвортой хөржлийг дэмжих, ногоон барилгын практикийг хэрэгжүүлэх, эрчим хүчний хэмнэлттэй систем, кампус дахь хог хаягдлыг бууруулах хөтөлбөрүүдийг хэрэгжүүлдэг гэдгээрээ алдартай. Мөн тус сургууль нь сургалтын хөтөлбөртөө тогтвортой хөгжлийн хөтөлбөрүүдийг оруулж, оюутнууд болон ажилтнуудын хүрээлэн буй орчны талаарх мэдлэгийг өргөжүүлдэг. Бидэнд оюутны хотхоны өдрийн гэрэлд дүн шинжилгээ хийх даалгавар өгсөн.

Гол дүгнэлтүүд болон сайжруулах шаардлагатай чиглэлүүд

  • Өдрийн гэрлийн ашиглалт: Цонхны ойролцоох газрууд нь байгалийн гэрлийг хангалттай авдаг тул өдрийн гэрлийн мэдрэгч суурилуулахад тохиромжтой. Эдгээр мэдрэгчүүд нь өдрийн гэрэлд үндэслэн хиймэл гэрэлтүүлгийг тохируулах бөгөөд ингэснээр өдрийн цагаар эрчим хүчний хэрэглээг оновчтой болгож, цахилгаан гэрэлтүүлгийн хамаарлыг багасгах болно.
  • Хиймэл гэрэлтүүлгийн хэрэгцээ: Хамгийн гол талбай болох оффис болон бусад байгалийн гэрэл хангалтгүй тайбай зэрэг газар хиймэл гэрэлтүүлгийг сайжруулах шаардлагатай. Эдгээр газруудад эрчим хүчний хэмнэлт, дотоод гэрэлтүүлгийн тав тухыг сайжруулахын тулд одоо байгаа чийдэнг LED гэрлээр солихыг зөвлөж байна.
  • Хөдөлгөөн мэдрэгчүүд: Бага ашиглагддаг өрөөнүүд, тухайлбал, 00 өрөө эсвэл агуулах зэрэг газруудад хөдөлгөөн мэдрэгч суурилуулахыг зөвлөж байна. Эдгээр мэдрэгчүүд нь зөвхөн хүн байгаа үед гэрлийг асааж, хөдөлгөөн багатай газруудад илүүц эрчим хүч зарцуулалтыг бууруулахад тусална.
  • Гэрэлтүүлгийн солих стратеги: Төлөвлөгөөнд ажиллах орчин, коридор зэрэг ихэвчлэн ашиглагддаг газруудад уламжлалт гэрлийн чийдэнг LED гэрлээр солих ажлыг багтаасан. Энэ өөрчлөлт нь эрчим хүчний хэмнэлт, гэрэлтүүлгийн чанарыг сайжруулж, эдгээр байнга ашиглагддаг хэсгүүдийг сайн гэрэлтүүлж, нийт эрчим хүчний хэрэглээг бууруулах зорилготой.
  • Туршилт ба тохируулга: Гэрэлтүүлгийн түвшинг үнэлэх зорилгоор тодорхой бүсүүдэд туршилт хийсэн. Үүнд хэт их эсвэл бага гэрэлтүүлэгтэй хэсгүүдийг тодорхойлох ажил багтсан. Үр дүнг ашиглан гэрэлтүүлгийн төлөвлөгөөг оновчтой болгох зорилгоор тохируулж, бүх хэсгүүдийг зохих ёсоор гэрэлтүүлсэн эсэхийг хангах зорилготой байв.

Хэмнэлтийн үнэлгээ

Бидний ололт, зөвлөмжүүд нь их сургуулийн янз бүрийн бүсүүдэд эрчим хүчний хэрэглээг 80% хүртэл хэмнэх боломжтойг харуулж байна. Үүний үр дүнд жилд нийт 62,000 кВт.ц-аас дээш хэмжээний эрчим хүчний хэрэглээ буурч, эрчим хүч, зардлын ихээхэн хэмнэлт гаргах боломжийг онцлон харуулж байна.