October Story Roundup: from BEE to Animal Population, LED to Architecture and Farmers' Market

Type of Project: Retail
Байршил: International
Region: Asia, Europe, North America
Tiffany & Co. бол тансаг зэрэглэлийн үнэт эдлэлийн алдартай брэнд бөгөөд байгаль орчны гүйцэтгэлийг сайжруулж, эрүүл худалдааны орчныг бүрдүүлэх зорилготой томоохон тогтвортой байдлын хөтөлбөрийг эхлүүлсэн. Энэхүү хөтөлбөр нь LIFE in Store хөтөлбөрийг нэгтгэх замаар дэлхийн олон байршилд LEED гэрчилгээ авах зорилготой ба үүгээрээ байгаль орчны гүйцэтгэлээ сайжруулж салбарууддаа илүү эрүүл орчныг бүрдүүлэх юм
44 дэлгүүр LEED гэрчилгээ авсан: Одоогийн байдлаар 44 дэлгүүрийн 12,920 м² талбай нь LEED-ийн Платинум, Алт, Мөнгө түвшний гэрчилгээтэй болсон.
38 дэлгүүр LEED гэрчилгээний үйл явцад явж байна: Одоогоор 38 дэлгүүрийн 8,000 м² талбай нь гэрчилгээний үйл явцад байна.
2022 онд тэдний нийт талбайн 12%-аас дээш нь LEED-ийн гэрчилгээ авсан бөгөөд Tiffany & Co. нь 2025 он гэхэд нийт талбайнхаа дор хаяж 30%-ийг LEED-ийн гэрчилгээтэй болгох зорилгодоо хүрэхээр төлөвлөж байна.
Эрчим хүчний хэрэглээг дунджаар 20%-иар бууруулсан: Өндөр үр ашигтай гэрэлтүүлгийн системүүд болон эрчим хүч хянах HVAC системүүдийг ашиглан, эрчим хүчний хэрэглээг дунджаар 20%-иар бууруулсан.
Хог хаягдлын 75%-ийг дахин боловсруулсан: Дэлгүүрүүдэд хог хаягдлыг хогийн цэгт булахгүй байх зорилгоор барилга угсралт болон үйл ажиллагааны үе шатанд хог хаягдлын дахин боловсруулалтын төлөвлөгөөг хэрэгжүүлж, эргэлтийн эдийн засагт хувь нэмэр оруулсан.
60 дэлгүүрт агаарын хяналт: Бүх дэлгүүрүүдэд BEE Sense хяналтын төхөөрөмжүүдийг байршуулан бодит цагийн хяналтыг хийж, цэвэр, тав тухтай агаарын чанарыг хангаж байна.
© 2009 - 2024 BEE. Бүх эрх хуулиар хамгаалагдсан. Нууцлалын бодлого | Ерөнхий нөхцөлүүд